Prohledat tento blog

19. 11. 2018

Úvodní "proslov"

Zdárek lidi

Jsem zpět, s jedním drobným rozdílem a tím je nová platforma. :) napište mi do komentářů jak se vám líbí a co ještě vylepšit.

v první řadě, doufám že vás neunudím, ale tím že jsem se začal zabývat vapingem nebo-li kouření elektronických cigaret a zjistil jaké vědomostní mezery mají lidi ohledně vapingu jaké omyli, lži a polopravdy je vedou k nesprávným rozhodnutím a ovlivňování lidí. To byl jeden z hlavních důvodů proč jsem se rozhodl psát tento blog. Zaprvé jako celkovou osvětu a za druhé jako takovou pomůcku pro každého kdo by chtěl s vapingem začít nebo jako já přestat s kouřením.


Jak to začalo? odkud se u mě vzal ten důvod přestat kouřit? Ve zkratce nikde... ani ze začátku a dokonce ani teď nemám jediný důvod proč jsem přestal kouřit klasické cigarety... paradoxně to je asi ten důvod proč mi to drží a věřím, že vydržím. Jako kuřák jsem měl průměrně 2 krabičky na den, ale k pivu padly i 4. Takže opravdu silný kuřák který přestal ze dne na den. Nechápal jsem jak to někdo dokáže prostě říct si dost a opravdu to nechápu do dneška. Jeden zlozvyk jsem nahradil jiným zlozvykem který podstatně méně škodí mému zdravý.


Nikdy neříkám, že vaping neškodí a ani, že je zdravý protože z principu je oboje nesmysl. Ikdyby všechny jeho složky byli zdraví prospěšné tak furt do těla dodáváme nikotin který je silně toxický a jedovatý. Proto taky zastávám názor, že žádná, a ani elektronická nepatří dětem pod 18-let do ruky. Zdůrazňuji to už jen protože často se setkávám s tím, že oni ani sami rodiče nevědí o elektronických cigaretách. Ve srovnání s klasickou cigaretou jsou "zdravé", ale znovu zdůrazňuji že nejsou zdravé ale jde o zdravější formu kterou se zbavíte více jak 4500 škodlivin vznikajících spalováním tabáku. Nechci se na tomto blogu zabývat ani komentáři dětí, a ani zahřívači tabáku typu IQOS a ani jiným těmito systémy ačkoliv díky reakcím lidí je mi naprosto jasné, že se i k tomuto srovnání dostanu.

Výsledek obrázku pro facebook to bloggerTento blog odstartoval cca před měsícem a půl na Facebooku, ale díky nevhodnosti platformy jsem se rozhodl pro přesun trochu jinam a po více jak týdnu testování jsem zvolil platformu Blogger.com kvůli samotné přehlednosti. Tak kvůli možnostem samotné tvorby. Přeci jen nad každým článkem strávím nějaký čas ať už studiem nebo tím, že prostě píšu upravuji provádím korekce a co si budeme nalhávat Facebook pro tyto účely není zrovna nejpříznivější doménou. A než si člověk najde to co mu vyhovuje není to zrovna jednoduché. Pro příznivce sociální sítě Facebook mám dobrou zprávu na stávající stránce budu nadále uveřejňovat příspěvky s odkazy na články zde. Facebook bude veden trochu jiným formátem spíše jej přeformátuji na skupinu a třeba vybudovat nějakou rozumnou komunitu. Tím by jsme si vysvětlili co a jak ohledně uveřejňování.

Dál bych upozornil na jednoduché věci a takové zákonitosti co se týče vapingu. Vše co píšu je pouze a jednoduše můj názor, protože jak platí v jídle "tisíc lidí, tisíc chutí" to samé platí i co se týče vapingu. Každému chutná něco jiného každý si pochutná na něčem jiném. Takže pokud, je můj názor rozlišný od vašeho, přijmu i konstruktivní komentář, ale když budu psát o příchuti, že mi zrovna nechutná, tak upřímně, komentáře tipu "Si úplnej idiot, vždyť je luxus" opravdu reagovat nebudu.
Jinak budu opravdu rád když se tuto stránku rozhodnete podpořit, ať už šířením nebo nějakou přímější třeba vlastními hodnoceními a názory. :)

Tak jo zase u dalšího článku

Šiřte, Sdílejte, Lajkujte, Komnetujte ať se naše komunita rozrůstá. :)









Žádné komentáře:

Okomentovat