Prohledat tento blog

20. 11. 2018

Zpátky do minulosti

Zdárek lidi, 


jak to tak bývá tak než se podíváme na to jak si užívat elektronické cigarety a jejich všechny možné i nemožné vymoženosti tak se podívejme o pár let zpět do roku 2006, kdy soudruzi z Čínské lidové republiky vykoukli na svět s prvními elektronickými cigaretami. Přiznám se sám jsem ji měl a možná když budu prohledávat staré krámy tak jí ještě najdu. velikostí byla stejná jako klasická cigareta jen náplň kterou člověk vdechoval byla umístěna ve "filtu" a po jejím vykouření se stáhla a vyhodila místo ní se nasadila další náplň. Přední část byla, baterie v jejíž špičce byla LED dioda takže při potáhnutí to vypadalo že žhne. Je to hodně vtipné se takto poohlédnout jak se to za léta postupně posouvalo. :) upřímně o chuti se moc mluvit nedalo a o tvorbě nějakých mraků už vůbec ne.

Tím se dostáváme k další dědečkům a to jsou takzvané EGO, tato série začala EGO-A přes EGO-G a EGO-T. Přincipelně a i technicky byly všechny ve své podstatě stejné každé mělo jedno ovládací tlačítko a jediné v čem se lišili byla konstrukce Atomizéru a hlavy. dle mého nemá sebemenší smysl řešit detaily technického provedení. Tyto e-cigarety byly první které se masivně začali šířit. za 2000,- kč člověk v té době mohl koupit sadu se dvěmi kompletními cigaretami. A výrobců liquidů bylo jen velmi po málu a jejich výběr byl dosti omezený. To se bavíme cca o letech 2010 možná 2011. V té době co jsem tyto cigarety hodil do hlubin šuplíků tak jsem na nějakou dobu ztratil zájem o elektronické cigarety až řekněme před 3 lety jsem začal vídat lidi s úplně jinou elektronickou cigaretou, ale ani to mě po minulých zkušenostech nikterak nelákalo ani zkusit.

Takže jsem svůj zájem obrátil až v momentě co jsem přestal kouřit a kolega mi nabídl ať zkusím jeho elektronickou. A jedno jsem musel uznat vaping šel sakra dopředu. :) V dnešní době máte na výběr od levných jednoduchých módů přes módy ve stabilizovaném dřevě až po hračky postavené na míru. O možnostech atomizérů v atomizérech už ani nemluvě. Z prostého nápadu jednoho číňana je dnes věda a obor o téměř neomezených možnostech. :)

O tom jak se v těch možnostech vyznat a nějaké základní pojmy vám vysvětlím v dalších článcích

Takže sdílejte lajkujte a šiřte Puck


Žádné komentáře:

Okomentovat